Regulamin – Liga Typera

Regulamin LIGI TYPERA

SEZON 2017

I. Postanowienia wstępne

  1. Organizatorem zabawy polegającej na typowaniu wyników meczów piłkarskich jest firma ŁF SPORT EVENTS
  2. Zabawa prowadzona będzie na stronie internetowej, prowadzonej przez Organizatora pod adresem www.lfsportevents.pl/ligaorlika w zakładce Liga Typera.
  3. Organizator jest wyłącznie odpowiedzialny za przeprowadzenie zabawy, udostępnianie strony internetowej, na której przeprowadzane jest typowanie, wyłonienie zwycięzców oraz realizację nagród na rzecz zwycięzców.
  4. Fundatorem nagród jest Organizator.

II. Udział w zabawie

  1. Ligę Typera rozpoczynamy od 2 kolejki, od dnia 24.04.2017
  2. W zabawie mogą wziąć udział osoby, które w całości wypełnią formularz rejestracyjny. Nie ograniczamy dostępu tylko dla uczestników, dlatego w zabawie może brać udział każdy oprócz zapiski w punkcie II.3
  3. Z udziału w zabawie wykluczony jest Organizator oraz wszyscy arbitrzy sędziujący Sufigs Ligę Orlika w sezonie 2017.
  4. Zadaniem graczy, jest prawidłowe wytypowanie jak największej liczby rozgrywanych w rzeczywistości meczów piłkarskich i zgromadzenie jak największej liczby punktów.
  5. Udział w Lidze typera, odbywa się na profesjonalnych zasadach bukmacherskich, jednakże podkreślamy, że jest to tylko i wyłącznie ZABAWA, której nie towarzyszy gra za prawdziwe pieniądze. W lidze typera nie gra się na gotówkę, nie wygrywa się pieniędzy, nie ma tutaj elementów kojarzonych z hazardem. Bawimy się z miłości do piłki, by jeszcze bardziej uatrakcyjnić rozgrywki.
  6. Typujemy tylko i wyłącznie mecze w Sufigs Lidze Orlika (Ekstraklasai i 1 Liga) podane przez Organizatora
  7. Typować można osobno każdą z lig bądź razem. Można łączyć na jednym kuponie mecze z Ekstraklasy i 1 Ligi.
  8. Korzystanie z serwisu jest całkowicie bezpłatne i oznacza bezwzględną akceptację regulaminu
  9. Typy będą podawane w weekendy poprzedzające daną kolejkę, a kończyć się będą wraz z rozpoczęciem meczu.
  10. Organizator ma prawo do wglądu autentyczności zakładów uczestników. Brak zgody wiąże się z usunięciem uczestnika z zabawy.

III. Rejestracja

  1. W zabawie może wziąć udział każdy, niezależnie od wieku, oprócz punktu II.3 podając przy rejestracji prawdziwy adres e-mail. Podanie błędnego lub nieistniejącego adresu pocztowego, uniemożliwi wzięcie udziału w zabawie.
  2. Każda osoba może posiadać tylko jedno konto użytkownika. W przypadku wykrycia faktu, że jedna osoba posiada kilka kont powyższa osoba otrzymuje ban i serwis staje się dla niej niedostępny, jest również automatycznie usunięta z zabawy w ligę typera.
  3. Nie można tworzyć wielu kont gracza z tego samego adresu e-mail.
  4. Do udziału w konkursie przystąpić można w każdym momencie jego trwania.
  5. Po zakończeniu typowania i wyłonieniu zwycięzców, Organizator będzie wymagał potwierdzenia tożsamości gracza. W przypadku stwierdzenia, że zwycięzca podał błędne dane osobowe, traci on prawo do otrzymania nagrody. Wtedy to zwycięzcą zostanie kolejna w rankingu osoba.
  6. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nadużyć przez użytkownika serwisu, Administrator ma prawo zamknąć konto i tym samym wykluczyć gracza z listy typujących.

IV. Nagrody

  1. Po zakończeniu zabawy, Organizator skontaktuje się ze zwycięzcami w celu sprawdzenia tożsamości graczy oraz ustalenia szczegółów wręczenia nagrody.
  2. I miejsce – nagroda finansowa 300 zł, II miejsce – nagroda finansowa 200 zł, III miejsce – nagroda finansowa 100 zł
  3. Na odpowiedź laureata czekamy 3 dni. Po tym czasie nagroda przepada i tym samym  przechodzi na kolejną osobę w klasyfikacji.
  4. Organizator zabawy zastrzega sobie prawo wykorzystania danych osobowych i zdjęć zwycięzców w celach marketingowych.

V. jak grać ?

  1. Grę zaczynamy od 2 kolejki, lecz każdy uczestni ma prawo do zaczecia gry w dowolnym czasie. Do gry nie można wejśc na 3 kolejki przed końcem.
  2. Gramy na zasadach jak u prawdziwych bukmacherów. Bawimy się w wirtualne pieniądze, w tym przypadku zamienne na punkty.
  3. Każdy użytkownik zaczyna z 1000 punktów na koncie i taką sumą może obracać na zakładach. Zupełnie jak w rzeczywistości, jakbyśmy wprowadzili prawdziwe pieniądze i poprzez ich wykorzystanie mogli obstawiać.
  4. By ograniczyć wygranie Ligi typera np jednym trafnym losem „vabank” za maksymalną stawkę 1000 punktów, organizator wprowadził limit stawki na jeden pojedynczy lub kombinacyjny zakład do 100 puntów maksymalnie. Czyli można obstawiać zakłady za minimalną stawkę 1 punkt lub maksymalną 100 punktów
  5. Ale po kolei. Najpierw wejdź w zakładkę „Liga Typera” a następnie zaloguj się do serwisu, podając swoją nazwę użytkownika i hasło. W kolejnym kroku wejdź w zakładkę „Zakłady” i wybierz z naszej oferty jeden lub kilka zakładów i kliknij wynik spotkania, jakim według Ciebie się ono zakończy. Oddany przez Ciebie typ zostanie przeniesiony na kupon zakładu pokazany po prawej stronie strony. Następnie wybierz „Stawkę”, jaką chcesz wnieść na ten zakład i kliknij przycisk „Wyślij”. Należy pamiętać, że zgodnie z ogólnymi warunkami gry, wniesiony zakład nie może zostać anulowany. Po wysłaniu zakładu, punkty jakie dysponujesz zostanie pomniejszone o stawkę którą postawiłeś. Zanim jednak weźmiesz się za grę w poniższych punktach (6 i 7) zapoznaj się czym są zakłady pojedyncze i kombinacyjne
  6. Zakład pojedynczy – jak sama nazwa mówi, to taki zakład gdzie z pośród wielu typów wybierasz tylko jeden i na niego stawiasz stawkę. Zakład pojedynczy jest najłatwiejszą formą zakładów — wybierz wynik, na który chcesz postawić, podaj stawkę i wnieś zakład. Jeśli wynik będzie taki, jak przewidywałeś, wygrywasz zakład. Wygrana obliczana jest poprzez pomnożenie kursu przez Twoją stawkę. Liczymy to na przykładzie: Kurs jednego meczu np: 1,80 x stawka (np. 10 pkt) = przewidywana wygrana (18 pkt)
  7. Zakład kombinacyjny – to typowanie dwóch lub więcej spotkań (np. dwóch lub wiecej różnych meczy piłkarskich). Daje on możliwość typowania kilku lub nawet kilkunastu meczów na jednym kuponie. Zwiększa ryzyko lecz można więcej wygrać. Kurs ogólny jest wynikiem mnożenia kursów wszystkich pojedynczych typów. Bardzo ważne…Należy pamiętać, że wygraną zakładu kombinacyjnego otrzymasz tylko wtedy, gdy prawidłowo wytypowałeś wszystkie wyniki, które w nim występują. Jeżeli z podanych typów chociaż jeden ci nie siadł, to nie wygrywasz nic. Przykładem, jeśli postawiłeś 5 meczów, to aby wygrać wniesiony zakład, musi być pięć trafnych wyników. Jeden błędny to porażka całego zakładu. Liczymy to na przykładzie: Wybieram 5 meczów i mnożę przykładowe stawki. 1,20 x 2,10 x 1,50 x 2,05 x 1,40 = ogólny kurs po mnożeniu 10,85. Następnie ogólny kurs mnożymy razy postawioną stawkę (np. 15 pkt) co daję nam możliwą wygraną 162,75 punkta. Jeżeli wszystkie 5 typów udało się wytypować poprawnie wygrywamy stawkę 162,75 punktów, jednakże gdyby chociaż jeden mecz z podanych pięciu nie siadł, to nie wygrywamy nic.
  8. Zakłady polegają na typowaniu: 1 – wygrają gospodarze, X – będzie remis, 2 – wygrają goście
  9. Przykłady liczenia podajemy tylko i wyłącznie dla wiadomości, w jaki sposób jest to liczone. Nie ma obowiązku tego przeliczać, ponieważ każdy ma swoją dowolną taktykę zabawy w tej grze.
  10. Można typować jedną drużynę kilkakrotnie, jednakże w każdym innym zakładzie. Dwa razy na jednym zakładzie jest niedozwolone.
  11. Po wysłaniu zakładu, będzie on zarejestrowany w systemie, wraz z datą i godziną wpłynięcia
  12. Każdy wprowadzony do systemu zakład można śledzić na swoim koncie w zakładce „Moje zakłady”
  13. W zakładce „Ranking najlepszych typerów” będą znajdować się wyniki wszystkich uczestników naszej zabawy.
  14. Wyniki można typować od każdego weekendu (ponieważ w czwartki kończymy dane kolejki) do momentu rozpoczęcia poszczególnego meczu spotkania, zgodnie z datą i godziną umieszczoną przy każdym meczu.
  15. W przypadku błędnej daty/godziny rozegrania spotkania, Administrator ma prawo usunąć dany mecz z zestawu par i tym samym anulować wszystkie typy.
  16. Walkower traktowany jest jako mecz nie odbyty, co wiąże się z anulowaniem meczu w kuponie.
  17. Zwycięzcą zostaje osoba, która na koniec zabawy zgromadzi najwięcej punktów. W przypadku, gdy dwóch graczy zgromadzi taką samą liczbę punktów o kolejności decyduje: 1) liczba typowanych meczów, 2) liczba poprawnych trafień,

VI. Jak interpretować wyniki

  1. Wyniki zawsze liczymy bez dogrywki i rzutów karnych. tzn: za wynik Twojego kuponu uznajemy wynik w podstawowym czasie gry. Przykład. Jeżeli postawiłeś że wygra 1 czyli gospodarz i w podstawowym czasie gry będzie remis, gdzie sędzia zarządzi dogrywkę nie liczy się już ta dogrywka. Nawet gdyby po dodatkowym czasie wygrał zespół 1, liczy się tylko i wyłącznie czas podstawowy.

VII. Ochrona danych osobowych

  1. Uczestnicy zabawy wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29. sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 833) przez Organizatora w celach prowadzenia typowania, wyłaniania zwycięzców i przyznawania nagród.
  2. Przetwarzanie, o którym mowa w pkt. 1 powyżej obejmuje także publikację imienia i nazwiska uczestnika wraz z nazwą miejscowości, w której zamieszkuje, i punktacją.
  3. Uczestnik ma prawo do wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania.
  4. Podanie danych adresowych jest dobrowolne, lecz ich niepodanie uniemożliwia uzyskanie prawa do nagrody.

VIII. Postępowanie reklamacyjne

  1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z zabawą należy składać drogą mailową wraz z uzasadnieniem na adres biuro@lfsportevents.pl, w terminie 3 dni od daty opublikowania listy zwycięzców.
  2. Reklamacje przesłane po upływie powyższego terminu nie będą rozpatrywane.
  3. Opisane wyżej reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora.
  4. Decyzja Organizatora w sprawie reklamacji będzie ostateczna.

X. Przepisy końcowe

  1. W przypadku odwołania lub unieważnienia meczu oraz w innych sytuacjach nie uwzględnionych w tym Regulaminie decyzję o tym, jak przyznawane są punkty i których klasyfikacji dotyczą, podejmuje Organizator.
  2. Organizator konkursu zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu lub zaprzestania prowadzenia konkursu bez podania konkretnego powodu z uprzednim poinformowaniem o tym fakcie uczestników.
  3. Przystępując do zabawy i tym samym akceptując Regulamin, każdy z użytkowników zgadza się na powyższe wytyczne co do zabawy…
  4. Kursy podawane przy poszczególnych drużynach w danym meczu, są poglądowe, podawane przez organizatora