Regulamin

REGULAMIN

puchar-ligi

 

 I. INFORMACJE OGÓLNE
  1. Rozgrywki prowadzone są przez firmę ŁF SPORT EVENTS – Łukasz Frączek z siedzibą w Stadła 116, w dalszej części zwaną Organizatorem.
  2. Kontakt. Tel: 500-758-968, e-mail: biuro@lfsportevents.pl
  3. Strona rozgrywek. https://lfsportevents.pl/ligaorlika2017/puchar-ligi/
II. WARUNKI UCZESTNICTWA
  1. Warunkiem przystąpienia do rozgrywek jest:
    • wypełnienie formularza zgłoszeniowego i listy zawodników oraz przesłanie drogą mailową na adres biuro@lfsportevents.pl ,
    • Zgłoszenia drużyn tylko na oryginalnych kartach zgłoszeniowych udostępnionych przez Organizatora.
    • dokonanie opłaty za rozgrywki w wysokości 250 zł netto (należy doliczyć podatek VAT 23%) .
    • Zgłoszenie do rozgrywek skutkuje zaakceptowaniem regulaminu Pucharu Ligi ŁF Sport Events
    • Drużyna zostaje zapisana do Pucharu Ligi jeżeli zostanie uiszczona opłata wpisowego. Brak opłaty nawet przy wysłanym formularzu zgłoszenia nie skutkuje z jej zapisaniem. By wejść do rozgrywek muszą być spełnione dwa warunki. Formularz zgłoszenia oraz wpisowe + ewentualne oświadczenia rodziców dla osób niepełnoletnich.
    • Puchar Ligi ŁF Sport Events, jest jako kontynuacja rozgrywek związanych z Sufigs Ligą Orlika, dlatego pierwszeństwo w zapisach mają drużyny, które uczestniczyły w wspomnianej wyżej lidze.
    • Zawodnik który ukończy 40 lat, nie jest weryfikowany jako zawodnik czynny, bez względu na klasę rozgrywkową jakie występują w Polsce.
    • W rozgrywkach mogą brać udział osoby niepełnoletnie 16+ oraz oldboje.  W przypadku uczestnictwa niepełnoletniego zawodnika, należy dostarczyć zgodę opiekuna na udział w turnieju
    • W rozgrywkach dopuszcza się udział zawodników czynnych w dwóch wariantach do wyboru. Należy wybrać propozycję a lub b.

a) trzech zawodników do Ligi okręgowej włącznie. Za zawodnika nieczynnego uważa się osobę, która w sezonie 2016/2017 w rundzie wiosennej nie rozegrała ani jednej sekundy pod egidą PZPN. Jednak jeśli ten sam gracz, zagra chociażby jedną sekundę na wiosnę w sezonie 2016/2017, staje się zawodnikiem czynnym i przy wykorzystanym limicie przez drużynę zawodników zrzeszonych, wszystkie spotkania rozegrane przez jego drużynę w których wystąpił ten zawodnik zostają zweryfikowane jako walkower. Mowa tu o spotkaniach licząc od momentu stania się zrzeszonym. Zawodnik junior również jest zawodnikiem czynnym.

b) jeden zawodnik 4-ligowy oraz jeden zawodnik do klasy okręgowej włącznie. Za zawodnika nieczynnego uważa się osobę, która w sezonie 2016/2017 w rundzie wiosennej nie rozegrała ani jednej sekundy pod egidą PZPN. W tym wariancie mamy możliwość pozyskania zawodnika z 4 Ligi, jednakże tym sposobem, zmniejszamy ilość zawodników czynnych do dwóch osób, jako zawodowcy.  Jednak jeśli ten sam gracz, zagra chociażby jedną sekundę na wiosnę w sezonie 2016/2017, staje się zawodnikiem czynnym i przy wykorzystanym limicie przez drużynę zawodników zrzeszonych, wszystkie spotkania rozegrane przez jego drużynę w których wystąpił ten zawodnik zostają zweryfikowane jako walkower. Mowa tu o spotkaniach licząc od momentu stania się zrzeszonym. Zawodnik junior również jest zawodnikiem czynnym.

III. CELE Pucharu ligi Łf sport events
  1. Kontynuowanie rozgrywek w powiązaniu z Sufigs Ligą Orlika
  2. Stwarzanie odpowiednich warunków dla rozwoju sportu amatorskiego i wyczynowego, ze szczególnym uwzględnieniem piłki nożnej.
  3. Integracja społeczności lokalnej oraz naszego Powiatu Nowosądeckiego
  4. Kształtowanie postaw prozdrowotnych oraz profilaktyka zdrowego trybu życia
  5. Promocja medialna firm i instytucji uczestniczących w wydarzeniu
  6. Integracja młodzieży i dorosłych z terenu Powiatu Nowosądeckiego
  7. Profilaktyka zdrowego trybu życia.
  8. Możliwości aktywnego uczestnictwa w meczach
  9. Zagospodarowanie wolnego czasu.
  10. Odciągnięcie od złych nawyków patologicznych poprzez sport.
  11. Kształtowanie umiejętności przestrzegania zasad fair play.
  12. Uprawianie sportu na wysokim poziomie.
  13. Pokazanie w jaki sposób organizować się jako drużyna, jako kolektyw.
IV. MIEJSCE I CZAS ROZGRYWANIA SPOTKAŃ  POCHARU LIGI „ŁF SPORT EVENTS”
  1. Boisko Orlik w Podegrodziu (Gmina Podegrodzie) wtorki od 18:00 – 22:00
  2. Boisko Orlik w Brzeznej (Gmina Podegrodzie) czwartki od 18:00 – 22:00
V. ZESPOŁY I ZAWODNICY
  1. Każdy zespół może posiadać w swojej kadrze meczowej do 15 zawodników od 16 lat wzwyż
  2. Podczas rozgrywek można dopisać 5 zawodników, uzupełniając kadrę do maksymalnie 15 osób.
  3. Puchar Ligi ŁF Sport Events jest kontynuacją Sufigs Ligi Orlika, dlatego te rozgrywki są powiązane. W związku z tym drużyny które występowały w Sufigs Lidze Orlika, muszą wystawić skład taki jaki grali w wspomnianej wyżej lidze w sezonie 2017, z wyjątkiem takim, iż dopuszcza się wymiany 3 zawodników z listy która brała udział w Lidze w sezonie 2017, bądź dopisanie nowych zawodników do ilości maksymalnej 15 osób. 
  4. Nowe zapisane drużyny mogą stworzyć dowolny skład, oczywiście nie przekraczający limit czynnych zawodników.
  5. Do zawodów dopuszcza się tylko i wyłącznie zapisane osoby. Brak zapisanej osoby wiąże się karami naniesionymi na drużynę, czy chociażby dyskwalifikacja z rozgrywek bez zwrotu wpisowego.
  6. Zawodnicy z drużyny odpadającej/wycofanej z rozgrywek nie mogą reprezentować barw innej drużyny w danej kategorii.
  7. Organizatorzy oraz sędziowie mają prawo sprawdzić listę kadrową każdego zespołu przez cały czas trwania turnieju.
  8. Sprawdzenie drużyny, które okaże się faktem organizator ukaże drużynę walkowerem 3:0 w rozgrywkach wraz z skreśleniem danej osoby z listy rozgrywek
  9. Każda drużyna musi posiadać swojego reprezentanta (kierownika, kapitana), który:
    • zgłasza i wycofuje drużynę z rozgrywek
    • odpowiada za kontakt z organizatorem w związku ze sprawami dotyczącymi jego drużyny
    • odpowiada za zachowanie drużyny przed, podczas jak i po meczu
    • odpowiada za niedopuszczenie do gry zawodników do tego nieuprawnionych. Kapitan ma obowiązek sprawdzenia statusu zawodnika przed i w trakcie rozgrywek.
    • Odpowiada za OBOWIĄZKOWE wypełnianie protokołów po każdym meczu. Uwaga. Błędne wypełnienie protokołu przez kapitana może wprowadzić w błąd organizatora za co nie ponosimy odpowiedzialności.
    • Na jedno spotkanie przypada jeden protokół meczowy wypełniany przez kapitanów bądź osoby odpowiedzialne za drużyny. Nie dostarczenie protokołu do sędziego lub organizatora przed spotkaniem, skutkuje uznaniem meczu za nieważny i brakiem punktów dla obydwu zespołów. W przypadku, gdy jedna z drużyn nie wypełni protokołu, zostaje ukarana walkowerem 3:0.
    • Wszystkie zastrzeżenia dotyczące zawodników grających w Pucharze Ligi, należy zgłaszać organizatorowi bądź sędziemu w trakcie trwającego spotkania. Zastrzeżenia mogą zgłaszać tylko kapitanowie danego meczu, zastrzeżenia zgłaszane przez osoby „trzecie” nie będą rozpatrywane.
    • Kapitan zobowiązuje się niezwłocznie do przekazania treści Regulaminu członkom drużyny, oraz do przestrzegania regulaminu który podpisze
    • Kapitan odpowiada za osoby niepełnoletnie na zawodach.
    • W przypadku braku kapitana na meczu, należy wyznaczyć zastępcę który odpowiada za drużynę. Należy ten fakt zgłosić organizatorowi.
    • Kapitan wraz z zastępcom zobligowani są do aktualizowania danych osobowych w przypadku ich zmiany.
    • Kapitan zobowiązany jest do poinformowania organizatora o nowych zawodnikach, którzy dołączyli w trakcie turnieju do drużyny i wpisanie ich na listę w protokole meczowym. Lista ta będzie opublikowana na stronie internetowej wydarzenia, także każdy będzie miał wgląd do zawodników.
  10. Każdemu zawodnikowi rozgrywek znane są zasady gry w piłkę nożną i każdy uczestnik ma pełną świadomość, że może nabawić się kontuzji w trakcie gry. Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności prawnej za wypadki wynikające z udziału zawodnika w rozgrywkach piłkarskich oraz za skutki wypadków przed, po i w czasie gry. Każdy zawodnik gra na swoją odpowiedzialność. Zaleca się uczestnikom rozgrywek – w celu ochrony ubezpieczeniowej – zawarcie ubezpieczenia od NNW
  11. W ciagu 7 dni od daty podpisania regulaminu, każdy z zawodników może zgłosić swoje uwagi do organizatora drogą elektroniczną na adres biuro@lfsportevents.pl
  12. Zgłoszenie do rozgrywek rozgrywek i brak zgłoszonych uwag do Regulaminu przez zawodnika oznacza pełną jego akceptację i nakłada obowiązek jego przestrzegania przez uczestników rozgrywek.
  13. Każda drużyna biorąca udział w rozgrywkach ma obowiązek występowania w jednakowych strojach z numerami na plecach (od 1 do 99) Przy czym drużynom, które nie  posiadają jednolitych, ponumerowanych strojów Organizator na czas meczu zapewnia znaczniki.
  14. W sytuacji gdy gdy choćby jeden zawodnik zdecydował się na grę w znaczniku, reszta drużyny również jest zobowiązana do nałożenia znaczników. Sędzia ma prawo, pod groźbą walkowera, nie dopuścić do meczu drużyny, która nie godzi się na założenie znaczników.
  15. Zawodnik nie może posiadać jakichkolwiek przedmiotów, które mogą stanowić zagrożenie dla niego oraz innych uczestników meczu (zegarki, kolczyki, naszyjniki itp.). Dopuszcza się grę w okularach korekcyjnych, jednak tylko za zgodą Organizatora, która zapadła po wcześniejszym zwróceniu się zainteresowanego drogą pisemną. Takowe okulary muszą być bezpieczne dla zawodnika i innych uczestników.
  16. Każdy zawodnik winien występować w obuwiu sportowym – buty sportowe na płaskiej podeszwie (halówki), turfy, lanki. Zabrania się grania w obuwiu mającym jakiekolwiek elementy metalowe, wkręty, kolce itp
  17. Za kibiców swojej drużyny oraz osoby towarzyszące drużynie odpowiada drużyna i jej kapitan. Jeżeli sympatycy danego zespołu zakłócają spokój rozgrywek, Organizator lub sędzia mają prawo nakazać kapitanowi zespołu podjęcie stosownych czynności mających na celu przywrócenie porządku, łącznie z usunięciem osób zakłócających porządek z najbliższego otoczenia pola gry. W skrajnych przypadkach Organizator ma prawo wykluczyć z rozgrywek zespół, którego kibice lub osoby towarzyszące zakłócają spokój rozgrywek.
  18. Kibice są zobowiązani do przestrzegania regulaminu obiektu, na którym są rozgrywane mecze.
  19. Na obiektach sportowych, szatniach i terenach wokół Orlika jest całkowity zakaż spożywania alkoholu, palenia papierosów. Skarga gospodarza w tej kwestii bądź przyłapanie na gorącym uczynku będzie surowe karane przez organizatora. Powtórzenie wykroczenia będzie skutkowało wydaleniem drużyny z rozgrywek bez zwrotu wpisowego.
  20. W Pucharze Ligi ŁF Sport Events nie ma możliwości na przekładanie meczów, ze względu na mecz i rewanż
  21. Nie dopuszcza się możliwości samowolnej zmiany terminu i miejsca rozgrywania spotkań bez akceptacji Organizatora rozgrywek.
  22. Organizator może odwołać cała kolejkę spotkań z przyczyn niezależnych.
  23. Terminarz rozgrywek przygotowywany będzie po losowaniu par, po czym zostanie umieszczony na stronie internetowej naszej Ligi również będzie widniał
  24. Organizator ma prawo podjąć decyzję o wykluczeniu danej drużyny z rozgrywek w przypadku: braku przewidzianej regulaminem wpłaty
    • braku formularza wraz z listą zawodników
    • wybitnie niesportowego zachowania się zawodników i osób związanych z drużyną przed, w czasie lub po meczu
    • notorycznego łamania postanowień regulaminu
    • niestawienia się na spotkanie
    • walkowera w drugim spotkaniu, w sytuacjach, gdzie drużyny próbują manipulować wynikiem i walkowerem, drużyna może zostać zdyskwalifikowana.
    • w przypadku zdekompletowania drużyny podczas meczu, brak wymaganej liczby zawodników
  25. W przypadku wycofania drużyny z rozgrywek osoba do tego uprawniona (kapitan) powinna powiadomić o tym fakcie Organizatora.
  26. Drużynom, które zostały wykluczone lub wycofały się z rozgrywek nie przysługuje zwrot wniesionej wcześniej opłaty.
  27. Organizator zastrzega sobie prawo do wykorzystania wizerunku zawodników grających w lidze dla celów marketingowych. Także jego zdjęcia na poczet profesjonalizacji serwisu internetowego na którym każdy zawodnik będzie miał kartę zawodnika.
  28. Organizator zastrzega sobie prawo do wykorzystania danych osobowych na potrzeby promocji Ligi, a także do udostępnienia innym zawodnikom w celu kontaktowania się.
  29. Każdy zawodnik zgłoszony do rozgrywek zobowiązany jest do posiadania na zawodach dokumentu tożsamości oraz okazania go na wezwanie Organizatora lub sędziego zawodów:
    • W przypadku nie okazania dokumentu tożsamości zawodnik traktowany jest jako nieuprawniony do gry, a jego drużyna zostaje ukarana walkowerem -1 punkt i wynikiem 0:3;
    • Organizator, względnie sędzia zawodów – ma prawo do sprawdzenia tożsamości zawodników występujących w danym meczu przed jego rozpoczęciem, w trakcie przerwy i po zakończonym spotkaniu;
    • Sprawdzana drużyna powinna dostarczyć dowody tożsamości zawodników występujących w danym meczu najpóźniej 15 minut po zakończeniu spotkania. Sprawdzenie dokumentów przebiega pod opieką Organizatora i w obecności obu kapitanów drużyn.
  30. W składzie drużyn występujących w Pucharze Ligi, nie mogą być sędziowie którzy jednocześnie sędziują na naszych zawodach.
  31. Profesjonalny sędzia piłkarski może grać w Pucharze Ligi pod warunkiem że sędziuje nie nasze rozgrywki
  32. W meczach nie mogą brać udziału zawodnicy będący pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
  33. W każdej drużynie do rozgrywek może być zgłoszonych maksymalnie 15 zawodników (tylko oni mogą brać udział w meczu), przy czym na boisku przebywa 5 zawodników z pola oraz bramkarz. W przypadku, gdy w meczu uczestniczy zawodnik niezgłoszony, drużyna w której gra ukarana zostaje walkowerem (-1 punkt) i rezultatem 0:3.

VI. ZASADY ROZGRYWEK

  1. Mecze rozgrywane są „szóstkami” (w tym bramkarz) 5+1. dokonywanie zmian w czasie gry prowadzone jest systemem „hokejowym” tylko w wyznaczonej strefie zmian.
  2. Aby rozpocząć zawody na boisku musi znajdować się, co najmniej 4 zawodników.
  3. Mecze odbywać się będą zgodnie z terminarzem ustalonym przez Organizatora. Terminarz będzie dostępny, po losowaniu, na stronie internetowej www.lfsportevents.pl
  4. Gra odbywać się będzie piłką o rozmiarze 5, na bramki o wymiarach 5m x 2m.
  5. Rozgrywki Pucharu Ligi prowadzone będą prawdopodobnie w systemie 4 Rundowym  (mecz i rewanż).
  6. Przed meczem kapitanowie lub kierownictwo obydwu drużyn powinni sprawdzić poprawność danych zawartych w protokole i uzupełnić go, jeśli taka potrzeba zaistnieje (wpisanie numeru zawodnika, poprawienie imienia itp.)
  7. W przypadku gdy obie drużyny posiadają koszulki w tych samych kolorach, obowiązek założenia znaczników spoczywa na drużynie będącej gospodarzem tego meczu (wymienionej w sprawozdaniu meczowym na pierwszym miejscu). Organizator zastrzega sobie jednak możliwość nałożenia tego obowiązku na drugą drużynę, biorąc pod uwagę jej liczebność oraz kompletność ich strojów.
  8. Bramkarz musi zdecydowanie wyróżniać się strojem zarówno w stosunku do swojej drużyny, jak i drużyny przeciwnej. Dopuszcza się grę bramkarzy przeciwnych drużyn w strojach tego samego koloru.
  9. Spotkania rozgrywane są tylko i wyłącznie piłkami przygotowanymi przez organizatora. Możliwość gry piłką jednej z drużyn, o ile zostanie wyrażona zgoda przez sędziego oraz drużynę przeciwną.
  10. Rozgrzewamy się piłkami organizatora oraz swoimi. Do rozgrzewki nie bierzemy piłek meczowych organizatora.
  11. Drużyna której zawodnik wybije piłkę poza ogrodzenie orlika ma bezwzględny obowiązek bezzwłocznie dostarczyć wybitą piłkę z powrotem na obiekt. Jeśli tego nie zrobi, sędzia ma prawo przerwać mecz, a przypadku odmowy dostarczenia piłki drużyna może zostać ukarana walkowerem.
  12. Podczas meczu tylko kapitan drużyny ma prawo zwracać się do sędziego w taktowny sposób z zapytaniem o podjęte przez niego decyzje.
  13. Jeśli któraś z drużyn nie stawiła się do rozegrania meczu, sędzia po upływie 10 minut od ustalonej godziny rozpoczęcia spotkania odgwizduje walkower na korzyść drużyny przeciwnej. Wynik meczu weryfikowany jest w wysokości 3:0 dla drużyny obecnej na boisku oraz przyznaniem 3 punktu za odniesione zwycięstwo.
  14. Po meczu kapitanowie drużyn powinni zapoznać się z protokołem, aby uzyskać informację o końcowym wyniku, strzelcach bramek oraz o kartkach pokazanych przez sędziego, a następnie mają obowiązek podpisać protokół zatwierdzając jego autentyczne dane.
  15. W sytuacjach wyjątkowych Organizator ma prawo do zmiany terminu spotkania.
  16. Zdekompletowanie drużyny z powodu kontuzji, braku zawodników  rezerwowych, wykluczenia przez otrzymanie czerwonych kartek lub zejścia z boiska podczas meczu fazy grupowej do 3 zawodników  (lub mniej) spowoduje weryfikację spotkania jako walkower 3:0 lub zostanie utrzymany wynik z boiska. W tym przypadku Organizator rozgrywek wybiera wynik korzystniejszy dla drużyny nie ukaranej walkowerem.
  17. Zdekompletowanie drużyny z powodu kontuzji, braku zawodników  rezerwowych, wykluczenia przez otrzymanie czerwonych kartek lub zejścia z boiska podczas meczu fazy play-o do 3 zawodników spowoduje weryfikacje spotkania jako walkower 3:0 z równoczesną dyskwalifikacją drużyny z dalszej części rozgrywek.
VII. ZASADY AWANSU W RUNDACH
  1. Wygrana w dwumeczu daje awans do kolejnej rundy. W przypadku remisu po dwóch spotkaniach, sędzia zarządza serię 4 rzutów karnych. Jeżeli po nich nie ma zwycięzcy, wykonujemy rzuty karne aż do wyłonienia zwycięzcy. System ten będzie też pokazany w układzie drabinki.
viiI. PRZEPISY GRY
  1. Każde spotkanie trwa 2×25 minut
  2. Zawody nie mogą być rozpoczęte, jeśli choć jedna z drużyn ma w swoim składzie mniej niż 4 zawodników.
  3. W PUCHARZE LIGI ŁF SPORT EVENTS WALKOWER w wyniku nie wstawienia się na 1 meczu bądź rewanżu skutkuje awansem drużyny przeciwnej. Dzieje się tak dlatego, iż chcemy wykluczyć sytuacje że np drużyna w pierwszym spotkaniu wygrywa 4:0 a następnie oddaje mecz walkowerem gdzie wynik byłby i tak korzystny ponieważ 4:3. Szanse mają być wyrównane, czyli rozegranie dwóch meczów
  4. W przypadku samowolnego wycofania się z rozgrywek drużynie nie przysługuje zwrot wpisowego.
  5. Każda drużyna podczas meczu może dokonać nieograniczonej liczby zmian. Zmiany nie wymagają przerwy w grze. Zmiana może zostać dokonana tylko w wyznaczonej strefie, która znajduje się z boku boiska. Zawodnik wchodzący może pojawić się na boisku tylko wtedy gdy zawodnik schodzący opuścił już pole gry.
  6. W sytuacji gdy zmiana zostanie przeprowadzona nieprawidłowo, sędzia przerywa mecz, zawodnik wchodzący zostaje ukarany dwu minutową karą. Gra wznawiana jest rzutem wolnym z miejsca, gdzie była piłka w momencie przerwania gry.
  7. W przypadku gdy zawodnik rezerwowy z premedytacją przerywa akcję rywali karany jest czerwoną kartką, a drużyna pięciominutową karą.
  8. Zmiana bramkarza musi zostać zgłoszona sędziemu i jest możliwa tylko podczas przerwy w grze.
  9. Na meczu mogą być rzuty wolne pośrednie i bezpośrednie i mogą być wykonywane bez gwizdka, jednak to sędzia decyduje ostatecznie czy gra wznawiana jest na gwizdek czy też bez jego użycia.
  10. Odległość zawodników drużyny przeciwnej od piłki przy wznawianiu gry wynosi 5 metrów.
  11. Dozwolona jest gra wślizgiem kontaktowym. O czystości wślizgu decyduje sędzia.
  12. Bramkarz w swoim polu karnym może używać wślizgów.
  13. Jeżeli bramkarz zostanie wykluczony z gry poprzez czerwoną kartkę, musi opuścić boisko. Drużyna w tym przypadku gra przez 5 minut o jednego zawodnika mniej. W tym momencie na bramkę może wejść bramkarz rezerwowy automatycznie ściągając innego zawodnika z pola. Można też zastosować manewr, że po zejściu ukaranego bramkarza, jego funkcje może przejąć zawodnik z pola. Można też kontynuować grę w karze bez bramkarza.  To samo ma się odnośnie dostania żółtej kartki.
  14. Rzut z autu wykonywany jest z ziemi. Piłka musi stać nieruchomo na linii bocznej lub poza boiskiem. Zawodnik drużyny broniącej musi stać minimum 2 metry od piłki. Bezpośrednio z autu nie można zdobyć bramki.
  15. Rzut od bramki wykonywany jest z pola bramkowego. Piłka musi być zagrana nogą bezpośrednio poza własne pole karne.
  16. Nie obowiązuje przepis o spalonym.
  17. Bezpośrednio z rozpoczęcia gry można zdobyć bramkę.
IX. SANKCJE KARNE
  1. Sytuacje sporne które miały miejsce na meczu, należy zgłaszać do momentu zakończenia spotkania. Protesty zgłoszone po upływie tego terminu nie będą rozpatrywane. W przypadka złamania regulaminu i udowodnieniu czynu, nawet po zakończonym spotkaniu, drużyna może zostać ukarana stosownie do winy.
  2. Gracze karani są kartkami oraz karami czasowymi.
    • Żółta kartka oznacza 2-minutową karę po której zawodnik może wrócić do gry.
    • Kartka czerwona oznacza 5-minutową karę i wykluczenie z meczu. Drużyna wówczas  gra w osłabieniu przez 5 minut, po czym wchodzi inny zawodnik
  3. Zawodnik, który w danym meczu otrzyma drugą żółtą kartkę zostaje wykluczony z gry, a drużyna gra w osłabieniu przez 5 minut
  4. Jeśli drużyna grająca w osłabieniu straci bramkę, na boisko nie może powrócić ukarany
    zawodnik, bądź też jego współpartner. Kara czasowa musi zostać odbyta w pełnym wymiarze.
  5. W Pucharze Ligi ŁF Sport Events, obowiązuje utrzymanie kary z Sufigs Ligi Orlika. Żółte i czerwone kartki są anulowane i liczone od 0, jednakże jeżeli zawodnik jest w trakcie odbywania kary nałożonej w Sufigs Lidze Orlika w sezonie 2017, to na tyle ile nałożona jest kara w tylu meczach w Pucharze Ligi nie będzie mógł zagrać. Informacja o takim ukaranym zawodniku pojawi się w zakładce Kary
  6. Tylko sędzia prowadzący mecz może zezwolić na wejście zawodnika po upływie czasu kary.
  7. W przypadku przekazywania nieprawdziwych informacji sędziemu bądź organizatorowi na temat strzelców bramek dopuszcza się możliwość ukarania zespołu walkowerem
  8. Organizator zastrzega sobie prawo do nałożenia kar na podstawie zapisu video.
  9. Zawodnik, który został ukarany czerwoną kartką zostaje zawieszony obligatoryjnie na jeden mecz, jednakże po zapoznaniu się Organizatora rozgrywek z zaistniałą sytuacją, kara ta może zostać zwiększona. Zapis ten nie dotyczy zawodnika, który otrzymał czerwoną kartkę w konsekwencji dwóch żółtych.
  10. Po otrzymaniu 3. żółtej kartki zawodnik zostaje zawieszony na jeden mecz. Po otrzymaniu 5. żółtej kartki zawodnik zostaje zawieszony po raz kolejny na jeden mecz. W następnym kroku, każda żółta kartka to mecz pauzy
  11. W przypadku zachowań wybitnie niesportowych (np. uderzenie przeciwnika, obrażane zawodników, kibiców oraz sędziego) Organizator może podjąć decyzję o nałożeniu kar dyscyplinarnych w stosunku do drużyny (ujemne punkty, wykluczenie z rozgrywek) oraz zawodników (zawieszenie lub wykluczenie z rozgrywek). W sytuacji, gdy wskutek zachowania osób związanych z drużyną (np. kibice) dojdzie do zniszczenia mienia, osoby te są zobowiązane do pokrycia kosztów naprawy rzeczy zniszczonych.
  12. Zawodnik zachowujący się w sposób agresywny, brutalny i wulgarny w stosunku do sędziego, organizatora, zawodnika drużyny własnej bądź przeciwnej oraz widzów otrzymuje czerwoną kartkę z definitywnym wykluczeniem na minimum 2 spotkania. Jeżeli zachowanie takie znajdzie miejsce po zakończonym meczu na zapleczu sportowym oraz w jego obrębie decyzję o wykluczeniu zawodnika podejmuje organizator. Jeżeli zawodnik dopuści się dwukrotnie takiego zachowania zostanie odsunięty od rozgrywek do momentu ich zakończenia.
  13. Sędzia spotkania ma prawo upomnieć oraz ukarać zawodnika rezerwowego czerwoną kartką za podważanie decyzji sędziowskich lub organizatora oraz inne niesportowe zachowanie.
  14. Walkower za nie wstawienie się drużyny na meczu skutkuje wycofanie drużyny z dalszej części rozgrywek
  15. Walkower oznacza porażkę drużyny 3:0 Walkower można otrzymać za:
    • niestawienie się drużyny na mecz w terminie wyznaczonym przez Organizatora
    • grę nieuprawnionego zawodnika
    • przerwanie meczu z powodu kar lub nieoczekiwanych zajść

X. NAGRODY

Zwycięzca Pucharu Ligi ŁF Sport Events otrzyma puchar, medale, dyplomy oraz czek na 1000 zł. Dodatkowo zwycięzca Pucharu Ligi może otrzymać dziką kartę do Sufigs Ligi Orlika w sezonie 2018 do klasy rozgrywkowej Ekstraklasy. By tak się stało w przyszłym sezonie musiałby ktoś zrezygnować,wtedy na jego miejsce wejdzie wygrany. Dodatkowo zwycięzca Pucharu Ligi zagra z Mistrzem Sufigs Ligi Orlika, drużyną” Wiśniowski” w Superpucharze na otwarcie nowego sezonu 2018.

Drużyna, która zajmie 2 miejsce otrzyma medale oraz dyplomy

XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Każdy uczestnik jest zobowiązany do zapoznania się  z niniejszym regulaminem oraz jego przestrzegania.
  2. Wszelkie sporne sytuacje rozstrzygane są przez komisję organizacyjną w składzie (Organizator, Sędzia/Sędziowie danego spotkania).
  3. Każda z drużyn zobowiązana jest do zachowania porządku i czystości na terenie obiektu, na którym rozgrywane są mecze Sufigs Ligi.
  4. Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu i innych używek oraz palenia tytoniu.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w regulaminie jeśli uzna to za stosowne. W przypadku wycofania się z rozgrywek którejś z drużyn, Organizator nie przewiduje rozegrania dodatkowych meczów i zwrotu kosztów za nierozegrane mecze.
  6. Wszystkie wątpliwe kwestie dotyczące protestów, kar czy innych wykroczeń rozpatrywane są przez Organizatora.
  7. Każdy zawodnik przed przystąpieniem do rozgrywek Piłkarskiej Sufigs Ligi, powinien poddać się badaniom lekarskim stwierdzającym jego dobry stan zdrowia. Za niewykonanie badań i wynikających z tego powodu wypadków i konsekwencji prawnych odpowiedzialność spada na zawodnika.
  8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za urazy medyczne w trakcie rozgrywania meczów – zawodnicy posiadają świadomość, że w razie urazu nie mogą ubiegać się o odszkodowanie ze strony Organizatora rozgrywek.
  9. Organizator nie ponosi odpowiedzialności prawnej za wypadki wynikające z udziału w zajęciach osób chorych i wynikające z tego powodu wypadków oraz skutków przed, po i w czasie gry.
  10. Zawodnicy Piłkarskiej Sufigs Ligi nie są ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków podczas uczestnictwa w rozgrywkach piłkarskich.
  11. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie obiektu sportowego.
  12. W kwestiach nieujętych w powyższym regulaminie obowiązują przepisy gry w piłkę nożną wraz z postanowieniami PZPN-u oraz okólnikami do tych przepisów.
  13. ORGANIZATOR MA PEŁNE I WYŁĄCZNE PRAWO DO INTERPRETACJI NINIEJSZEGO REGULAMINU.