BADANIE OPINII KIBICÓW SANDECJI NOWY SĄCZ

Wzorem kilku polskich drużyn, włodarze Sandecji Nowy Sącz, mają w planach włączyć kibiców w procesy decyzyjne dotyczące przyszłości klubu. Opinie kibiców będą zbierane przy pomocy ankiety internetowej.

Badanie zostanie przeprowadzone przez niezależną firmę badawczą Sport Analytics. Jego celem jest poznanie zdania kibiców dotyczących bieżących spraw stołecznego klubu i wyciągnięcie z nich wniosków na przyszłość.

Badania będą obejmować następujące tematy:

– Frekwencja na meczach Sandecji Nowy Sącz

– Bezpieczeństwo w dniu meczowym

– Ty jako kibic

– Usługi i infrastruktura klubu

– Kontakt kibiców z klubem

– Sprzedaż biletów

Reprezentujący firmę Sport Analytics, Tomasz Chmielowski, który sprawuje pieczę nad badaniem, przybliżył szczegóły dotyczące charakteru ankiety.

– Badanie oparte jest na standardach badawczych wykorzystywanych w klubach europejskich. Dotyczyć będzie w zasadzie wszystkich kwestii związanych z komfortem kibica na stadionie w Nowym Sączu. Zresztą nie tylko, bo w badaniu również znajduje się część otwarta, do wypełnienia z dowolnymi spostrzeżeniami na temat rozwoju Sandecji – wyjaśnia Chmielowski.

Kibice, którzy zdecydują się na udział w badaniu, mogą liczyć na atrakcyjne nagrody – 3 karnety na rundę wiosenną, 10 zestawów upominkowych, 3 piłki z autografami oraz koszulkę klubową z autografami zawodników.

Akcja ma na celu koncentrację włodarzy klubu na poprawianiu relacji z kibicami poprzez rozwiązywanie bieżących problemów.

Ankieta internetowa, będzie aktywna do piątku (12 października) do godziny 22:00, pod linkiem http://sandecja.badanie.net/